15 Aralık 2011 Perşembe

İçindeki karanlığa rağmen etrafına aydınlık saçıyordu. Veya tam tersi.


Ortada iki ayrı tuvalin olduğu anlaşılıyordur herhalde. Üsttekini önceden yapmıştım. Hatta 'Pink Floyd'u Seviyorum'u yaparken arada da onu çıkarmıştım.. Nedense altta olan resmi tamamladıktan sonra ikisini birleştireyim dedim. Onun için de üstteki resim için bazı modifiyelere gittim.

Her ne ise, üstteki Dark Side Of The Moon albümünün iç tarafında bulunan bir çalışma. Alttakini yaparken de başlıkta yazanı ifade etmeye çalıştım. Hatta başlıktaki yazıyı vücudun içindeki siyah bölgeye yazmayı düşünmüştüm -yazdım da- ama sonra çirkin durduğunu fark edince tekrar boyadım. Neyse işte, fena olmadı bence. Tek kusur, güneşin etrafındaki bölge. Sevgili kuzenim o bölgeyi gayet eleştirmenlere yakışır bir ağızla "öyle güneş patlaması mı olur laaa, adam gibi yap şunu, öf, of, aman" gibi yorumlarda bulununca tekrar boyamak için tuvale koydum. Bilmiyorum, yapar mıyım, yapmaz mıyım; zaman gösterecek. Yapılsa fena olmaz tabii.

Öyle güneş patlaması mı olur laaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder